Friday, September 9, 2011

BLACK FLOWER DRESS & LITTLE BONUS ;)

Ponieważ otrzymuję wiele próśb o zamieszczenie nowego posta, a nie mam chwilowo czasu na zrobienie zdjęć (może w weekend się uda :) ) to dzisiaj zobaczycie zdjęcia z zeszłego tygodnia. To był chyba ostatni z tych gorących dni, świeciło piękne słonko i powietrze jeszcze pachniało latem :)
Sukienkę którą mam na sobie widziałyście tylko raz, kiedy ją kupiłam, jakieś pół roku temu :) Ale wtedy nie miałam jej na sobie, więc to się nie liczy ;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć, papa!

P.S. - A dla wszystkich tych którzy czekają jeszcze na obiecane zdjęcia z Majorki na dole posta czeka mały bonus :)












OUTFIT:

SUKIENKA - NO NAME
BUTY - DEICHMANN
TORBA - MIZENSA/AIDA
KAPELUSZ - ALLEGRO



BONUS :)   JESZCZE KILKA FOTEK Z WAKACJI :)

MAM JESZCZE PRZYGOTOWANĄ JEDNĄ SERIĘ, ALE OPUBLIKUJĘ JĄ NIE WCZEŚNIEJ JAK ZA MIESIĄC :)













No comments:

Post a Comment