Monday, November 28, 2011

Militarna pomarańcza

Wiosna wróciła! Jestem zachwycona tym zjawiskiem! Listopad był bardziej nieprzewidywalny niż niejedna kobieta i patrząc na przyszłe prognozy grudzień również może Nas bardzo pozytywnie zaskoczyć :)
Przyznam szczerze, że nie lubię śniegu...nigdy nie lubiłam. Nawet jako dziecko krzywiłam się kiedy widziałam pokrywający cały świat biały, zimny puch, ładny ale jakże nieprzyjemny..Od zawsze jestem typem piecucha, kocham ciepło, słońce i najchętniej zamieszkałabym w miejscu gdzie temperatura nie spada poniżej 20 stopni :) Dlatego też kiedy obejrzałam niedzielną, długoterminową prognozę pogody aż podskoczyłam z radości: temperautura nie spadnie poniżej zera, a w dzień będzie bliska nawet 10 stopniom! Co za piękny czas...







OUTFIT:

MARYNARKA - ALLEGRO / MOSQUITO
TOP - PROMOD
SPODNIE - ALLEGRO
BOTKI - NN
TORBA - PRIMARK
BRANSOLETKA - PANDORA
ZEGAREK - E. ARMANI

No comments:

Post a Comment