Wednesday, April 25, 2012

Parka na niepogodę // new ZARA shoes :)

Czasu nadal brak, ale obiecałam, że w następnym poście napisze kilka słów, więc piszę :)
Pogoda jest ostatnio co najmniej szalona, jednego dnia świeci piękne słońce, drugiego leje deszcz..pewnie Wy też macie problem z tym co na siebie włożyć kiedy wstajecie rano? Mnie w ciągu tych kilku ostatnich dni ani razu nie udało się ubrać tak jak sobie zaplanowałam dzień wcześniej :) Większość to przypadkowe stroje, złapane w biegu porannych przygotowań do wyjścia z synkiem do przedszkola, a później do pracy :) Set który widzicie na zdjęciach powstał także w takich szalonych okolicznościach, więc nie traktujcie go zbyt srogo :)
Poza tym chciałam Wam się pochwalić nowymi cudeńkami z Zary :) Zmówiłam je on-line ponieważ u mnie w Zarze jeszcze ich nie było i jestem nimi absolutnie zachwycona :))  Mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła je Wam pokazać w jakiejś typowo wiosennej stylizacji!





OUTFIT:

PARKA - NEW LOOK
SWETEREK - KAPPAHL
SPODNIE - PULL & BEAR
BUTY - @
TORBA - ZARA
CZAPKA - SISLEY


A OTO I NOWE BUTKI:




Mam jeszcze dla Was niespodziankę :) Podpatrzyłam na blogu AgneseFF świetnie zrobione galaxy nails i spróbowałam wykonać je na sobie, jak Wam się podobają? :))




No comments:

Post a Comment