Monday, April 2, 2012

W kolorze wina z dodatkiem karmelu

Zestaw trochę jesienny, ale i pogoda nie rozpieszcza, więc proszę się nie dziwić :) Z powodu tych zawirowań atmosferycznych postanowiłam odkopać mój poncho-płaszczyk, kupiłam go jakieś dwa lata temu i przyznam szczerze, że nie wiem jak to się stało, że nie pokazałam go na blogu...ale już dawno doszłam do wniosku, że moja szafa po prostu nie ma dna, stąd ciągłe nowe-starocie ;)
Do kompletu założyłam bordowe spodnie, wykonane z tkaniny a la skóra, czego na zdjęciach niestety nie widać, ale zaręczam że tak jest :) Reszta zestawu to tak naprawdę proste dodatki, które go tylko dopełniają : kapelusz, okulary, brązowe koturny, biżuteria i torba.. Taaak, tę torbę z Zary widziałam już na setkach blogów, ale nie mogłam się jej oprzeć, ma idealny kolor, piękny kształt, jest pojemna i przede wszystkim "sztywna", a kiedy co chwilę ma się w torbie mnóstwo dokumentów, teczek jak ja, to jest cecha dość istotna :)

Poza tym nowa torebka to zawsze powód do wielkiej radości ;) Pozdrawiam!!! :D








OUTFIT:


PONCHO - RIVER ISLAND
SPODNIE - PROMOD
BLUZKA - H&M
KAPELUSZ - NEW LOOK
TORBA - ZARA
BOTKI - PRIMARK


I trochę nowości...




No comments:

Post a Comment