Thursday, May 3, 2012

Printed shorts & yellow top

Jak tam majówka? Ja niestety już po krótkim wypoczynku, jutro czeka mnie normalny dzień pracy, ale dzięki słoneczku które tak pięknie świeciło Nam przez ostatnie dni, naładowałam swoje akumulatorki na kilka tygodni :)) A i pogoda ma się od jutra zepsuć więc nie żałuję powrotu do domu :) Mam nadzieję, że Wam ten czas mija równie wspaniale :)





OUTFIT:

TOP - MANGO
SZORTY - H&M
BUTY - DEICHMANN
TORBA - H&M
KAPELUSZ - @
BRANSOLETKI - H&M, ASOS, PROMOD


A NA DESER KILKA Z MOICH PREZENTÓW URODZINOWYCH:

ROWER :)) 
Wcześniej podbierałam podobny mojej Mamie i uwielbiałam na nim jeździć, ale nie ma to jak własny :) Teraz będę mogła cieszyć się nim kiedy tylko zechcę :)



Sukienka - ZARA:


Biżuteria - Jaquline Riu i Promod:


 Kosmetyki - SEPHORA:

Torba H&M (którą już widziałyście w poprzednim poście) :


Na dzisiaj to tyle, reszta zdjęć w następnych postach :))
Jakieś zdjęcia z imprezy urodzinowej też dodam przy okazji :))

No comments:

Post a Comment