Sunday, May 27, 2012

Trochę nowości // I kilka słów o Skinelle..

Witajcie :) Zacznę dzisiaj od kilku nowości w mojej szafie, niestety nie mam czasu na zrobienie jakichkolwiek zdjęć outfitu, więc narazie musicie się zadowolić tym :) Jak tylko znajdę chwilę i pogoda będzie mi sprzyjać obiecuję dodać nowy set :) Na zakupy też nie mam za wiele czasu, ale ponieważ wkrótce wybieram się na wakacje, musiałam trochę odświeżyć letnie ubranka :) Oto efekty tego ekspresowego ( pół godzinnego dokładnie) shoppingu :) + dwie pary bucików z Allegro :)


Jakiś czas temu dostałam do przetestowania preparat Skinelle, jest to suplement diety przeciwdziałający starzeniu się skóry, jestem w trakcie kuracji więc o efektach napiszę kiedy ją zakończę :) Więcej informacji na temat Skinelle znajdziecie na ich stronie: http://www.skinelle.pl/



No comments:

Post a Comment