Saturday, January 28, 2012

Aztec print // new!

Azteckie i indiańskie wzory pojawiają się w kolekcjach wielu projektantów (ale i sieciówek) , zarówno na obecny jak przyszły sezon. Zafascynowały mnie piękne, etniczne sukienki które widziałam w kilku lookbookach i na pewno kupię jakąś na wiosnę, ale narazie, gdy jest jeszcze zimno postanowiłam zainwestować w leginsy. Chociaż jedne w tym stylu już mam (widziałyście je TU) , to chciałam mieć jeszcze jedne w innej kolorystyce..ale, oczywiście z rozpędu kupiłam nie jedną, a dwie pary :) Jedne widzicie w secie poniżej, a drugie w zobaczycie w nowościach - jak szaleć to szaleć ;) Nie ukrywam, że swetry czy bluzy podobają mi się równie mocno, ale moje praktyczne podejście do życia mówi mi, że długo w nich nie pochodzę, a leginsy przydadzą się o każdej porze roku :)
A tak w ogóle to chyba właśnie mijają dwa lata od kiedy założyłam blog, skasowałam pierwsze posty więc nie pamiętam dokładnej daty, ale chyba to był koniec stycznia...jak ten czas leci :)






OUTFIT:

PŁASZCZ - PROMOD
SWETER - KAPPAHL
KARDIGAN - DEANE&WHITE
LEGINSY - STRADIVARIUS
TORBA - CATBAG
BOTKI - ALLEGRO
BRANSOLETKI - PANDORA, KAPPAHL
ZEGAREK - RIVER ISLAND
NASZYJNIK - H&M


A PONIEWAŻ WYPRZEDAŻE NADAL TRWAJĄ TO MAM KOLEJNĄ PORCJĘ NOWOŚCI :)


Koszula, pasek, bransoleta, leginsy - KappAhl / Jeansy - Mango / Loafersy ( już drugie :) ) - Deichmann

No comments:

Post a Comment