Wednesday, January 11, 2012

Czerń i dżins oraz MY MUST HAVE LIST SPRING 2012

Dzisiaj nietypowe jak dla mnie zdjęcia, czyli sesja w mrocznej części mojego miasta ;) Pogoda do zdjęć także nie była najlepsza, więc końcowy efekt jest naprawdę trochę porażający, ale przecież czasem każdy może zaszaleć :)









FOT. SIS

 
OUTFIT:

PŁASZCZYK - ALLEGRO
SWETER - OBJECT
KOSZULA - H&M
LEGINSY - CALZEDONIA
BUTY - BATA
TORBA - ZARA
BERET - RIVER ISLAND
NASZYJNIK - H&M



Zaczynam też powoli myśleć o sezonie wiosennym, a co się z tym wiąże małymi kroczkami powstaje moja lista "Must Have" :) Oto kilka z pozycji których już teraz zapragnęłam na wiosnę :)

KOLOROWE SZORTY I ŻÓŁTA MARYNARKA:



OCZYWIŚCIE MOJĄ UWAGĘ ZWRÓCIŁY TEŻ NOWOŚCI OBUWNICZE, PRZECIEŻ JESTEM "BUTOWĄ" MANIACZKĄ JAK WIECIE :)
OD PIERWSZEGO WEJRZENIA ZAKOCHAŁAM SIĘ W LOAFERSACH Z TOP SHOPU, WIĘC BĘDĘ NA NIE NA PEWNO ZACIEKLE POLOWAĆ :)) ALE SPODOBAŁY MI SIĘ TAKŻE TE DWUKOLOROWE SANDAŁY NA OBCASIE CO OZNACZA, ŻE I ONE PEWNIE ZAMIESZKAJĄ NA MOJEJ PÓŁCE :D


KOLEJNYM MOIM TYPEM JEST CIENIOWANA MARYNARKA, ISTNE CUDO!


Narazie to tyle, ale na pewno już wkrótce dopiszę do tej listy kolejne obiekty moich marzeń do realizacji :)

No comments:

Post a Comment