Wednesday, January 25, 2012

Parka nr.2 i futrzak

Nie wiem, czy wy również znacie to uczucie, gdy dopada Was katar, to nie macie ochoty na nic poza leżeniem w łóżku, co też bywa uciążliwe, bo gdy się leży katar dokucza jeszcze bardziej..? Otóż ja właśnie tak mam w chwili obecnej i nie ukrywam, że powoli tego stanu mam serdecznie dość..ale zgodnie z teorią narodową (katar leczony czy nie trwa zawsze 7 dni) mnie zostały jeszcze trzy dni męczarni, bo mój katar trwa już cztery..i jest to jakieś pocieszenie :)
Napiszę Wam jeszcze tylko, że dwa lata szukałam torby która będzie idealnie pasować do moich ukochanych kozaków Timberland i się udało :) Ta-daa, oto ona:










OUTFIT:

PARKA - NEW LOOK
KAMIZELKA - PRIMARK
SWETER - ALLEGRO
JEANSY - ZARA
CZAPA, RĘKAWICZKI - NN
SZAL - H&M
TORBA - CATBAG
KOZAKI - TIMBERLAND

No comments:

Post a Comment