Friday, October 12, 2012

DENI CLER COAT & RED STUDDED BAG // WYNIKI KONKURSU

Znacie ten płaszcz, prawda..? Albo przynajmniej wyd`je się Wam znajomy..? :)
Otóż, ten płaszcz widziałyście już rok temu, ale w dłuższej, dużo dłuższej wersji :) Latem podjęłam decyzję o jego skróceniu. Pewnie część z Wam powie: "Co Ty najlepszego zrobiłaś" ale ja uważam, że nic lepszego właśnie zrobić nie mogłam :) Na codzień cenię sobie wygodę, a długi płaszcz przy ciągłym wsiadaniu i wysiadaniu z auta to prawdziwy koszmar..stąd mój pomysł, aby dać mu drugie życie i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :) Teraz już wiem, że jesienią i zimą nie będę się z nim rozstawać :)))
Poza tym jesienna aura skłoniła mnie do dodania odrobiny koloru do swoich strojów, stąd świeżo kupione czerwone spodnie i torba, oraz sweterek z River Island któremu nie mogłam się oprzeć :)










OUTFIT:

PŁASZCZ - DENI CLER
SWETER - RIVER ISLAND
SPODNIE - VERO MODA
KALOSZE - HUNTER
TORBA - WŁOSKI BUTIK
ZEGAREK - GUESS
OKULARY - @



ZGODNIE Z OBIETNICĄ DZISIAJ PODAJĘ WYNIKI KONKURSU SPRZED TYGODNIA, 
ZWYCIĘŻCZYNIĄ ZOSTAJE PANI LA MOME , OTO JEJ ODPOWIEDŹ NA PYTANIE KONKURSOWE, SAMI PRZYZNAJCIE, ŻE GENIALNA :) GRATULUJĘ !!!!

Moje największe modowe marzenie to...lumpeksowy biznes prowadzony wespół-zespół z Klamotami. Perspektywa wynajdywania wspaniałych, oryginalnych egzemplarzy nie tylko dla siebie, połączenia pasji z pracą kusi i...wcale nie wydaje się być taka niemożliwa. Kto wie, może będziemy wesołymi babciami, które poprzez kolorowe fatałaszki będą zarażać innych radością życia;).
magulcia@o2.pl

No comments:

Post a Comment