Saturday, October 27, 2012

LEOPARD PARKA & NEW EMU :)

To się narobiło! :)) Śnieg w październiku! Przyznam szczerze, że tak obfitych opadów o tej porze roku nie pamiętam! Dlatego zamiast jesiennego posta dzisiaj typowo zimowy, ciepły set!
Wszystkim zmarzlakom takim jak ja na wieczór proponuję pyszne, grzane wino, to moja metoda by przetrwać :) A jakie Wy macie sposoby na takie chłodne wieczory? :)










OUTFIT:

PARKA - NECKERMANN
KOŁNIERZ - H&M
BLUZA - NN
LEGGINSY - VERO MODA
BUTY - EMU
TOREBKA - NEW LOOK
BIŻUTERIA - RÓŻNE


I JESZCZE KILKA NOWOŚCI...:

Sweterek - C&A, Kapelusz -DIY, Buty - Bata

Oraz dwie pary EMU - dla mnie i dla synka :)




A na koniec mała kulinarna ciekawostka :) Słyszałyście kiedyś o Batatach? Słodkich, amerykańskich ziemniakach? Kupiłam je z ciekawości i dzisiaj podałam jako dodatek do obiadu, są pyszne! Mają smak zbliżony trochę do dyni, trochę do marchewki. Przepis na ich przygotowanie znalazłam w internecie, jest banalny i naprawdę smakowity :)) Oto on:

Składniki:

1 kg batatów (patatów, słodkich ziemniaków)
sól morska
świeżo zmielony czarny pieprz
2 łyżki oliwy z oliwek
gałązki świeżego tymianku (opcjonalnie)

Przygotowanie:

Piekarnik nagrzać do 200 stopni. Bataty umyć, osuszyć i pokroić na kawałki. Oprószyć solą, pieprzem i wysmarować oliwą z oliwek. Blachę do pieczenia wyłożyć folią aluminiową i ułożyć ziemniaki. 
Piec do miękkości przez około 30 - 40 minut (sprawdzić widelcem). Pod koniec pieczenia na ziemniakach ułożyć gałązki tymianku, aby się lekko podsuszyły i nadały aromatu.


I moje Bataty, tutaj przed pieczeniem:


 A tu już po, niestety głodomorki już zdążyły się do nich dorwać i do zdjęcia zostało tylko tyle :) :


No comments:

Post a Comment